10 клас, українська література Урок № 119-120
Двадцять друге квітня
Класна робота
Василь Стус про Павла Тичину:
«Феномен доби (сходження на Голгофу слави)»
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 118
Двадцять перше квітня
Класна робота
«Пам’яті тридцяти» - збірний образ ліричного героя.
Історична основа поезії. Образно-символічне вираження ідеї твору
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 117
Двадцяте квітня
Класна робота
Глибина почуттів ліричного героя у поезії
«О панно Інно…»
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 115-116
П'ятнадцяте квітня
Класна робота
Збірка «Сонячні кларнети» - подія європейського
масштабу. Єдність природи, почуттів людини й музики у поезіях «Арфами,
арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить...», «Пастелі»
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 114
Чотирнадцяте квітня
Класна робота
П. Тичини – найбільший модерніст 20-х років ХХ століття. Особлива
поетика Тичинівського вірша: мелодика слова й музики
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 113
Тринадцяте квітня
Класна робота
Поетична спадщина П. Тичини – одна з вершин
української поезії ХХ століття
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 111-112
Восьме квітня
Розвиток мовлення
Усний твір-характеристика персонажа новели «Момент»
Класна робота
Творчість
В. Винниченка в загальноєвропейському контексті. Винниченко - художник
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 110
Сьоме квітня
Класна робота
Символічні образи. Ідея цінності почуття
кохання;
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 109
Шосте квітня
Класна робота
Новела «Момент» (Із оповідань тюремної Шехерезади). Філософський
зміст, проблематика. Імпресіоністична манера письма автора. Особливості
композиції
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 107-108
Перше квітня
Класна робота
Володимир Винниченко – громадський і політичний діяч
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 106
Тридцять перше березня
Класна робота
Символізм як
різновид модернізму. Ідейна настанова, філософська
основа. Ж. Мореас, «Маніфесті символізму» (1886).
Угрупування «Молода муза», «Українська хата»
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 105
Тридцяте березня
Контрольна робота №6
Неоромантизм в українській літературі.
Творчість О. Кобилянської та Лесі Українки
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 103-104
Вісімнадцяте березня
Класна робота
Творчість Лесі Українки в
контексті світової літератури
Розвиток мовлення
Письмовий твір-роздум
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 102
Сімнадцяте березня
Класна робота
Драма «Кассандра»
Лесі Українки. Етичні, психологічні переживання особистості у час вибору –
наскрізна ідея драми
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 101
Шістнадцяте березня
Класна робота
«Кассандра» - новаторство в жанрі
драматичної поеми. Авторська інтерпретація образу Кассандри античної віщунки
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 35-36
П’яте листопада
Класна робота
Морально-етичні
конфлікти в родині Пузиря. Позачасовіть проблематики комедії.
«Мартин Боруля». Проблематика зміни соціальної ролі і
статусу, яка не пов’язана з походженням людини
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 34
Четверте листопада
Класна робота
Комедія «Хазяїн». Головний конфлікт комедії. Терентій Пузир як втілення некерованого прагнення
накопичення матеріальних статків
Переходьте за посиланням 😀
⇩
10 клас, українська література Урок № 33
Третє листопада
Класна робота
Життєвий і творчий шлях І.
Карпенка-Карого. Багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І.
Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника
Переходьте за посиланням 😀
⇩
Комментариев нет:
Отправить комментарий